divendres, 1 d’octubre del 2010

Carta pel Joann Picas

Hola, Joan.
>Com va tot en "el cole" ??
A nosaltres ens va genial!!! Estem una mica cansats amb eixo de tants i tants deures però en canvi, l'institut es Genial!!
La veritat es que en l'institut els de 1r A i de 1r B tenen mes comunicació entre ells que amb els de 1rC i !r D. :(
De Flex estem situats entre el 11, 13 i 15. En el 11 (ja que jo també hi vaig alla en se més) anem (dels que coneixes) :
  • Daniela
  • Anna
  • Paula
  • Najwa
  • Mark
  • Fran (ha repetit sii)
  • Núria
  • Andreea
  • Eric
  • Carlos
  • Ricard
  • Oscar
  • Georgina (també ha repetit)
  • Jessica
Hi han mestres que et coneixen ehhh!!! També les classes sòn facils (la majoria)
Que per que encara molts no hem anat a visitarte? Doncs perqué tenim molts deures. Ja no hi ha dia que poguesim dir: no tenim deures ja podem estar més estona al ordinados . :( En contrari. Si estic al ordiador es per a fer els deures amb la wiquipedia.

Mira, soc la primera que t'escriu una carta al blog ehhh.  Aveure si contestes.

4 comentaris:

  1. Daniela, em fa il·lusió el teu escrit! Gràcies per les notícies que m'envies! M'alegro que tot vagi tan bé! Records als teus companys i als professors que em coneixen! Jo torno a ser tutor de 5è. No els renyo gens. T'ho creus? Hahahahahaha! T'envio una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  2. daniela i jo que no vaig al teu flexible? No t'has enrecordat o es que ja no m'estimes? :(

    XÈNIA

    ResponElimina
  3. jaja, perdó!!! i uuu ja podries fer també alguna entrada ehhh!!

    ResponElimina