dilluns, 9 d’agost del 2010

UN DIA DEL MEU DIARI D'ESTIU (Un dia de platja)

El dia 1 d'agost del 2010, vaig anar a la platja de Cubelles amb els meus pares, la meva germana, el meu amic Juanfran, els seus pares i la seva germaneta Anna.
Els tenen una autocaravana com la que jo tenia (però la vam vendre) , el cas és que hi vam estar tot el dia.
Hi havia moltes onades i vam estar jugant amb elles, vam dinar i desprès amb les xarxes vam anar a agafar pops, al final ens vam quedar amb dos o tres crancs.
Ens ho vam passar d'alló més bé!

2 comentaris:

  1. Molt bé aquesta pàgina del teu diari d'estiu! Tot i així, arregla-hi aquestes faltes: "me", "el cas és que vam estar tot el dia" (hi falta el pronom "hi"), "Hi havien", "desprès", "mès" i "bè".

    Joan

    ResponElimina
  2. Hola, Xènia està bè el teu diari.

    Mónica

    ResponElimina