dilluns, 2 d’agost del 2010

UN DIA DEL MEU DIARI (Acampada a ca la Paula)

El dia 30 d'Agost la Paula va organitzar una acampada a casa seva. Va montar una tenda de campanya al seu pati, i ens va convidar, a la Marta i la Jessica de l'altre classe, a la Laura Granel (la seva veïna), a la Anna de la classe, a la Ariadna de l'altre classe i a mi, llastima que l'Anna i l'Ariadna no van poder venir.

Vam quedar totes a la piscina a les 6 però com feia una mica de vent la Jessica no va venir, quan tancaven la piscina ens vam dutxar i vam sortir trobant-nos amb la Jessica a l'entrada del pavelló.

Vam pujar a casa la Paula i el que primer vam fer va ser banyar-nos a la seva piscina un altre cop mentre que la Paula preparava un joc de pistes. Quan va acabar de preparar-ho vam començar a jugar, em van triar a mi per ser la noia a qui havien de disfressar de pirata així que vam jugar i quan vam arribar al final un tresor ens esperava... UNA BOSSA DE LLAMINADURES!

Desprès vam sopar pizza i vam jugar a un joc de roll, es tracta de que algú diu a cada persona un soroll, un ball, una ximpleria i desprès de qui ho ha de dir, llavors una comença fent "PI PI!" i llavors van dient els sorolls i les ximpleries en ordre i la veritat es que és molt divertit.

Ens vam fer fotos i vam anar a la tenda a parlar, i feia tanta calor que a les 2 de la matinada ens vam banyar a la piscina.

Desprès van començar a sortir llimacs i totes en van trepitjar un descalces menys jo, els hi vam tirar "RAID" per intentar matar-les però res, no es morien! Llavors van començar a sortir uns llimacs més patits de dintre de les altres, quin fàstic!


Al voltant de les 5 de la matinada la Jessica i la Paula es van ficar a l'aigua i jo ho vaig intentar però em vaig mullar mig cos i vaig sortir perquè estava congelada!


La Laura i jo vam anar a dormir mentre la paula la Jessica i la marta miraven l'ordinador, llavors la jessica va dir de ficar pasta de dents a la cara a la Laura i a mi i ens van ficar, jo em vaig despertar de tal mala llet que me la vaig treure i li vaig empastifar la cara a la Paula i m'en vaig anar a dormir a l'habitació amb la Laura a les 6 i mitja. Llavors les altres s'en van anar a dormir al sofà i a les 11 i mitja del matí la Neus (la mare de la Paula) ens va despertar.

Llavors van anar marxar totes .





                                                                                   





Escriptora: Xènia

4 comentaris:

  1. BESTIAL!
    Nit perfecte i pel dia...
    mmm... Berni, Berni...
    hahahahahha!!

    yeeah!


    PD: Penjo les fotos OK!

    PAULA

    ResponElimina
  2. Va ser una passada!
    Fotos i mès fotos!
    Berni osito, no? haha! Quina oloreta feia el tio! Quina colònia deuria ser?

    ResponElimina
  3. Hola, qui a ficat aquet comentari?? No diu el nom!

    Mónica G.M

    ResponElimina