dimecres, 28 de juliol del 2010

ELS MEUS LLIBRES

Jo estic llegint dos llibres i són aquests:





EL DIARIO DE ANNA FRANK

El llibre tè 375 pàgines, jo vaig per la 202 i m'està agradant molt.

Es tracta de la historia d'una família de Jueus que vivia als Països Baixos al 1.942 tot els hi anava bé, fins que van arribar el nacis que volien matar a tots els jueus perquè no eran de la mateixa religió que ells (mès que res del seu líder, Hitler). I van tenir que passar  2 anys tancats en un amagatori fins que...

Anna va estar escribint un diari en la seva estanca a l'amagatall i el llibre és el seu diari i t'explica tot el que els hi passava  dia rere dia.






I l'altre llibre és:




 ¡COMO MOLO! (Otra de Manolita gafotas)


Aquest altre llibre tè 123 pàgines i jo vaig per la 50 és una comèdia i tu passes teta quan te l'estàs llegint.


Es tracta de un nen que es diu Manolito i li diuen gafotas  perquè porta unes ulleres enormes, el seu pare és un camioner, la seva mare sempre esta donant "collejas", al seu germà petit li diu "Imbècil" perquè mai s'enrecorda de com es diu i el seu avi està sempre  fent tonteries. Si el llegiu prepareuvos per riure! 




1 comentari: