dijous, 15 de juliol del 2010

Els llibres que llegiré aquest estiu!

En el full dels deures d'aquest estiu que ens varen donar el 22 de juny ficava que teniem que llegir un llibre com a deures.

Jo llegire dos, ja que un està molt ilustrat.

Aquests sòn:

Nom: Eclipse, libro oficial de la pelìcula.
Pàgines: 143

En lo que he llegit de moment : el libre tracta de com van fer la pelìcula d'Eclipse. També surten petites histories de vampirs i parlen de moltes coses que a mi m'interesen.











Nom: Salter School, Una aventura americana.
Pàgines: 384

M'encantaa!!!! Es el millor llibre que he llegit en la meva vida:

Trata sobre un noi que es diu Alejandro que es de Madrid i va a USA al institul (l'ultim any). Alla es troba amb Gabriel que també es de Madrid. Alex (Alejandro) es fa molt amics; John, Joanna, Debbie, Laura, Derek...

La veritat es que el llibre no es per a menors de 12.

Si ho llegiu ja sabreu per que :p

1 comentari:

  1. Està molt bé, Daniela! Però mira de corregir aquestes faltes: "teniem que", "Jo llegire dos", "ilustrat", "sòn", "pelìcula", "histories" i "interesen".

    Joan

    ResponElimina