dilluns, 21 de juny del 2010

Ultim dia de cole

Hola! a tothom. Espero que mai ningú mai s'oblidi de ningú per que demà és l'ultim dia de cole. Jo sempre estava dient que s'acavi el cole que m'en vull anar a l'ESO i ara que estic a l'ultim dia de 6è m'agradaria tornar a segon. Al dia que vaig arrivar a aquesta escola. Demà cadascú agafarà el seu camí a una nova vida sense alguns companys i companyes. Per exeple el pobre Hamza no a pogut venir aquests 2 ultims dies per motius personals i no a pogut disfrutar de la pisvina i no podra disfrutar al comiat de l'escola. Espero que agafi el seu camí pero que mai li vaigui malament i us ho dic a tots:
Mónica, Núria, Xènia, Paula, Dani, Gise, Sergi, Anna, Najwa, David, Victor, Josep, Arnau, Ima, Jordi, jo(Santi), Francesc, Chahira, Laura, Andreu, Jacob, Morad, Hamza, Aitor i JOAN!!!!!!!!!!!!!!!!!EL MILLOR PROFE!!!!!!!!!!:):):):):)Espero que a tothom li vaigui molt bé




Santi

2 comentaris:

  1. Santi, un missatge molt maco! Et felicito!

    Però, hehehehe, arregla'n les faltes: "mai ningú mai", "s'acavi", "arrivar", "exeple", "a pogut", "pisvina", "pero"...

    ResponElimina
  2. Moltísimas gracias Santi jo sempre m' hen recordaré del meus companys i companyes de la nostra classe i el profe.

    Mónica G.M

    ResponElimina