diumenge, 13 de juny del 2010

Sopar Sorpresa

Hola a tothom, ahír a la tarda els pares ens van dir que anesim a l' escola, quant vam arribar ens van ficar unas mascaras a las noias i els nois un barret i una pagarita vam entrar al menjador i vam veure tot arreglat, pica pica ect... Tambè ens van ensenyar les fotos desde quant erem petits fins a grans.A l' ultim ens van cridar nom per nom perquè ens donesim el regal que era un marc de fotos i dos petons. A mi m' agradat moltissiiimm sempre m' hen recordaré!!!(L)(L)

Mónica G.M

6 comentaris:

  1. Mónica jo (Santi)no hi vaig poguer anar-hi i segur que va ser genial i molt emotiu segur que us ho veu passar genial i com que vosaltres ho s'ho veu passar genial em sento com si jo agues anat osigui va ser com si estigues allà i per aixó com vosaltres ho s'ho veu passar bé jo tambè

    ResponElimina
  2. Hola Santi,però no as anat,perquè mas dit que era una aburrimen abans mo as dit.

    ResponElimina
  3. Jo també ho recordaré sempre!!

    Paula

    ResponElimina
  4. Mónica, m'alegro que t'agradés moltíssim el sopar sorpresa! A mi també! Cal estar molt agraïts i contents dels pares i mares que ho van organitzar tot tan bé i amb tanta feina, esfoç i dedicació!

    El teu comentari, Santi, és molt maco! Et felicito!

    ResponElimina
  5. Hola a tots! A mi també em va agradar molt i crec que és una cosa per recordar tota la vida. I vull donar gràcies als pares i mares, perquè aquesta festa a sigut possible gàcies a ells i tambè als mestres per aquella cançó tan emotiva que ens va fer plorar a la majoria de gent,(a mi la primera) i el detall de la foto.
    VA SER FANTÀSTIC!

    XÈNIA

    ResponElimina