dijous, 8 d’abril del 2010

Felicitats Jacob i Joshua!

Com que m'encanta fer videos vaig fer un el dijous a la tarda per el cumple del Jacob. Jo l'he penjat en el meu canal de youtube i en aquest blog.

Ho sento però no ha quedat molt genial (que diguem) per qué al principi vaig tenir un problema que just al acabar  estava a punt de guardarlo però no m'havia fixat que no tenia poca bateria, i és va apagar. El vaig haver de tornar a fer però, m'agradava més com era l'altre.

També no m'ha agradat que em quedaven per gravar a la Paula i a la Xènia. (Bueno, a la Paula la vaig gravar però quan deia que, qué faig amb una camara. I així que faig ficar una foto que la vaig aconseguir amb el photoscape i ja está. I al Santi vaig tenir un problema que la camara s'avia parat i el Victor no volía sortir .

 Si cliqueu en el enllás sortirá el video.

Happy Birthday Jacob and Joshua

4 comentaris:

  1. Al·lucinant, Daniela! Moltes felicitats, Jacob i Joshua! I felicitats per aquesta entrada i el vídeo, Daniela! Fantàstic!

    ResponElimina
  2. Jo ja he vist el video i m'ha agradat molt, gràcies a tots.

    JACOB

    ResponElimina
  3. Hola, derés Jacob

    Mónica G.M

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt ferte el video per al teu aniversari Jacob. Si algú vol que li fàgi a ell per al seu cumple que m'ho digui :p, es que m'agrada.

    Daniela

    ResponElimina