dilluns, 29 de març del 2010

Popeye també farà el salt al 3D

Segons anuncia l'agència de notícies Europa Press, "Popeye el mariner no vol ser menys que els na'vi d'Avatar o l'Alicia de Tim Burton i també farà el salt al 3D. Serà Sony qui porti les aventures del rude mariner devorador d'espinacs a la gran pantalla en una pel·lícula d'animació tridimensional.

'Quan em van trucar vaig començar a cantar la cançó de Popeye. El que sempre em va impressionar de la sèrie va ser el seu nivell d'animació. Sempre ha estat molt preciosista i increïblement detallista', ha afirmat Arad en declaracions a Variety. 'Sóc un admirador de Popeye de tota la vida.'

Si vols, pots llegir la notícia completa publicada a Vilaweb: Popeye en 3D

Joan

5 comentaris:

  1. Que bé! Quan surti, jo la voldré anar a veure.

    Victor

    ResponElimina
  2. Hola, jo tambè vuldre anar_hi!!!!

    Mónica

    ResponElimina
  3. Tu cantar?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿ Joan?¿

    Mónica

    ResponElimina
  4. contestaaaaaaaaaaaa

    monica

    ResponElimina
  5. Mónica, això no és un xat o un messenger! Aquest tipus de comentaris no estan ben escrits i no aporten res al tema. Has d'anar molt en compte quan escriguis al blog, d'acord?

    ResponElimina