dijous, 25 de febrer del 2010

Treball UN ESTIU A BORNEO (III)

A mi m'ha agradat el llibre. (Hi han fet alguna peli?)

En Martí és un nen esverat. La seva mare és diu Claudia i volia que el Martí anes de vacançes amb la seva tieta Rosa en l'illa de Borneo.
Ell no volia anar però la Mont, una amiga, el va convençer.

No podia anar directament amb l'aviò a Borneo, així que va parar en Amsterdam. La Nuria i el Ben van tenir cura d'ell durant aquells 2 dies de la seva estancia.


A mi m'ha agradat la part en la que sortía l'Anna Frank. I trobo que l'historia és molt interesant.
M'agrada l'historia i crec que si ho vas llegint t'agrada més.

Daniela

18 comentaris:

  1. Sí, a mi també m'esta agradan. Trobu que és interessant i divertit. Crec que algú es pot sentir identificat.

    paula

    ResponElimina
  2. Jo encara vaig per la meitat pero no m'enganxa gaire!!!!!!!!!!



    Francesc

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. A mi magradan molt les dues primeres parts.Trobo que es vastant interesant.




    David

    ResponElimina
  7. A mi m'esta agradat molt aquest llibre de "un estiu a borneo". Es molt guapo, interesant i divertit.




    josep

    ResponElimina
  8. A mi m´esta agradan molt la primera i la segona part també,a mi magradat més la segona part perqué va a diferens museus d´Ansterdam.

    JACOB

    ResponElimina
  9. A mi m'han agradat molt les primeres dues parts del llibre i espero que encara m'agradi més la tercera.
    Victor

    ResponElimina
  10. A mi, fins al capitul 3, no em va enganxar gaire, peró ara m'agrada molt. La segona part és la que més m'agrada, quan en Martí visita museus, sobretot el de l'Anna Frank.

    ResponElimina
  11. Perdó, la del comentari anterior sóc jo, la Xènia.

    ResponElimina
  12. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. Ha mi l'agradat molt la primera i la segona part i la tercera també me esta començant a agradar.

    ResponElimina
  14. A mi al principi no m'agradava pero ara la trobo interessant .
    Santi

    ResponElimina
  15. A mi m'agrada molt la história , sobretot la segona part,cuan va Amsterdam, i veu la casa de l'Anna Frank i al zoo de la ciutat holandesa.
    Aitor Garcia tribaldos

    ResponElimina
  16. A mi mesta agradant molt un estiu a borneo, vaic trovar una mica de entriga a la casa de l'Anna Frank.

    Jordi Selga.R

    ResponElimina
  17. Sergi

    la primeres dues parts per mi son una mica aburrides.
    Pero despres es posa una mica interessant

    ResponElimina
  18. Doncs a mi també m'ha agradat MOLT.Però m'ha fet molta pena cuant diu que "a les mares les maten per vendre als orangutanets".




    ANNA

    ResponElimina