diumenge, 28 de febrer del 2010

Endevinalles

Com es juga:
He ficat 3 endevinalles, amb el seu numero. Si per exemple sabeu la segona escriviu:
2:Resposta, ho enteneu?¿
El 15 març( si m'en recordo) us donarè les respostes i li demanaré al Joan que fagi una d'aquelles fotos com les de : Qui és aquest personatge.

1- Té dents, però no mossega,
malgrat la casa guardar;
d'un ull està pendent sempre,
i als amos no sol deixar.

2- En un dia, si et fixes
una vegada em veuràs,
dues en una setmana
i en un mes no em trobaràs.

3- Pujo, baixo, vaig i vinc;
salto, corro sens parar.
Tothom qui m'estima em pega,
i qui em pega es gui ès fa mal.

4 comentaris:

  1. 3:la pilota?


    JACOB I ARNAU

    ResponElimina
  2. 1:La clau?

    JACOB I ARNAU

    ResponElimina
  3. Si i si, heu encertat les dues.
    A veure si saveu la segona.

    Molt bé J&A

    Daniela

    ResponElimina
  4. 1. La clau.
    2. La lletra "a".
    3. La pilota.

    Paula

    ResponElimina